GYIK
Melyik napokon tudok rendelni?
Online felületünkön a hét minden napján 24 órán keresztül leadhatod a rendelésed.
Kérhetem hétvégére a kiszállítást?
A kiszállítást hétfőtől péntekig 10 és 20 óra között vállaljuk, a neked megfelelő időben.
Mikorra érkezik a futár?
Futárunk a megadott idősávban szállítja ételeinket. Érkezése előtt telefonon rövid értesítést fog küldeni.
Melyek a kiszállítási körzetek?
Széles kiszállítási körzetünk Budapest minden kerületét, illetve peremterület is magában foglalja.
Így például: Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gödöllő, Gyál, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Mogyoród, Nagytarcsa, Pécel, Pomáz, Szentendre, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üllő, Gyömrő, Vecsés…
További információért keress fel ügyfélszolgálatunkat.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási díjunk Budapesten fix 890 Forintért elérhető. A város határain túl a megrendelés összegétől függően változhat a kiszállítási díj, kezdőár 1.900 Forint.
Ezt a megrendeléskor megadott személyes adatokat követő felületen, a cím megadásánál adjuk hozzá a rendeléshez.
Tudok bankkártyával fizetni?
Weboldalunkon a SimplePay by OTP fizetési rendszerén keresztül akár egyszerűen bankkártyával is tudsz fizetni.
Meddig tudok rendelni?
Minden este 22:00-ig beérkezett rendelést a következő munkanapon tudunk szállítani.
Mennyi idő mire kihozzák a rendelésem?
A megrendeléseket az általad megadott napon és kiválasztott idősávban szállítjuk. Futárunk érkezése előtt telefonon vagy sms-ben értesíteni fog pontos érkezéséről.
Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor érkezik a futár?
Ha valami folytán mégsem lennél otthon, amikor szállítunk, kérjük jelezd egy rövid üzenetben ügyfélszolgálatunk felé.
Ha nem nyitsz ajtót, futárunk azonnal keresni fog telefonon a további részletek egyeztetése érdekében.
Pontossági okok miatt futárunk 15 percnél tovább nem tud várni rád a helyszínen.
Kihez fordulhatok egyedi kérésemmel?
Különleges kéréseddel keress minket bátran e-mailben, vagy telefonon. Telefonos ügyfélszolgálatunk 9:00 és 16:00 között tudja megválaszolni hívásodat.
Mi a teendő a porcelán tányérokkal?
Porcelán tányérokat, a fekete dobozt és a hozzá tartozó tálcát, valamint egyéb kiszállított étkezési kellékeket a következő munkanapon futárunk díjmentesen elhozza.
Hogyan melegíthetem az ételt?
Minden fogásunk hidegen érkezik, így Te döntöd el, hogy mikor szeretnéd elfogyasztani.
A melegételek a dobozzal együtt mikrózhatóak. Ajánlott melegítés: leves 1,5 perc, főétel: 1 perc 800 Watton mikróban. HAGYD RAJTA a fedőt, amikor melegíted!
Nincs mikród? - Melegítsd könnyen konyhai edényben lassú fokozaton.
Sütő használatát nem javasoljuk, mert kiszáríthatja az ételeket.
Meddig fogyaszthatom az ételeket?
Ételeink friss alapanyagokból a kiszállítás napján készülnek.
Megfelelő körülmények között tartva az elkészítési dátum másnapjáig fogyaszthatóak.