GYIK

 

 

 

Mi az a TRiO Menü?

TRiO Menünk fedezi az egészséges és kiegyensúlyozott napi étkezést, mind tápanyagösszetételével, mind pedig mennyiségében. A kombináció egy kis adag salátából, kis adag levesből és egy közepes méretű főételből áll.
Adagok: • Előétel: 150 g • Leves: 150 ml • Főétel: 200 g

 

Melyik napokon tudok rendelni?

Online felületünkön a hét minden napján 24 órán keresztül leadhatod a rendelésed.

 

Kérhetem hétvégére a kiszállítást?

A kiszállítást hétfőtől péntekig 10 és 20 óra között vállaljuk, a neked megfelelő időben.

 

Mikorra érkezik a futár?

Futárunk a megadott idősávban szállítja ételeinket. Érkezése előtt telefonon rövid értesítést fog küldeni.

 

Melyek a kiszállítási körzetek?

Széles kiszállítási körzetünk Budapest minden kerületét, illetve peremterület is magában foglalja.

Így például: Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gödöllő, Gyál, Isaszeg, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Mende, Mogyoród, Nagytarcsa, Pécel, Péteri, Pomáz, Szentendre, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üllő, Gyömrő, Vecsés…

További információért keress fel ügyfélszolgálatunkat.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díjunk Budapesten és a megadott peremterületeken egyaránt 390 Forint rendelésenként.

Ezt a megrendeléskor megadott személyes adatokat követő felületen, a cím megadásánál adjuk hozzá a rendeléshez.

 

Tudok bankkártyával fizetni?

Weboldalunkon a SimplePay by OTP fizetési rendszerén keresztül akár egyszerűen bankkártyával is tudsz fizetni.

 

Meddig tudok rendelni?

Minden este 22:00-ig beérkezett rendelést a következő munkanapon tudunk szállítani.

 

Mennyi idő mire kihozzák a rendelésem?

A megrendeléseket az általad megadott napon és kiválasztott idősávban szállítjuk. Futárunk érkezése előtt telefonon vagy sms-ben értesíteni fog pontos érkezéséről.

 

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor érkezik a futár?

Ha valami folytán mégsem lennél otthon, amikor szállítunk, kérjük jelezd egy rövid üzenetben ügyfélszolgálatunk felé.

Ha nem nyitsz ajtót, futárunk azonnal keresni fog telefonon a további részletek egyeztetése érdekében.

Pontossági okok miatt futárunk 15 percnél tovább nem tud várni rád a helyszínen.

 

Kihez fordulhatok egyedi kérésemmel?

Különleges kéréseddel keress minket bátran e-mailben, vagy telefonon. Telefonos ügyfélszolgálatunk 9:00 és 16:00 között tudja megválaszolni hívásodat.

 

Mi a teendő a porcelán tányérokkal?

Porcelán tányérokat, a fekete dobozt és a hozzá tartozó tálcát, valamint egyéb kiszállított étkezési kellékeket a következő munkanapon futárunk díjmentesen elhozza.

 

Hogyan melegíthetem az ételt?

Minden fogásunk hidegen érkezik, így Te döntöd el, hogy mikor szeretnéd elfogyasztani.

A melegételek a dobozzal együtt mikrózhatóak. Ajánlott melegítés: leves 1,5 perc, főétel: 1 perc 800 Watton mikróban. HAGYD RAJTA a fedőt, amikor melegíted!

Nincs mikród? - Melegítsd könnyen konyhai edényben lassú fokozaton.

Sütő használatát nem javasoljuk, mert kiszáríthatja az ételeket.

 

Meddig fogyaszthatom az ételeket?

Ételeink friss alapanyagokból a kiszállítás napján készülnek.

Megfelelő körülmények között tartva az elkészítési dátum másnapjáig fogyaszthatóak.